مدیریت مجموعه وکالت آقای محمود پاکدلیان و آقای هندیان بهترین وکیل در اصفهان

جناب آقای محمود پاکدلیان  وکیل دادگستری با شماره پروانه وکالت 333 از تاریخ 1381/12/01 تا بحال مشغول فعالیت و رفع مشکلات حقوقی و قانونی افراد میباشد 

80%پرونده خانواده موفق
۷۳٪پرونده حقوقی موفق
۸۳٪پرونده کیفری موفق
۹۸٪پرونده ملکی موفق
٠١

رسالت محمود پاکدلیان و آقای هندیان

هدف مجموعه وکالت محمود پاکدلیان ذارائه کامل خدمات حقوقی ومعرفی وکلای مجرب باتوجه به فراخورنیازمراجعه کنندگان محترم می باشد. (تمامی وکلای سراسرکشورجزء بهترین هامی باشندکه مجموعه وکالت محمود پاکدلیان از همکاری ومساعدت بخشی از این خانواده مجرب وحرفه ای بهره مندمی باشد)

٠١

درباره ما

بهترین وکیل در اصفهان

 

ما در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان و آقای هندیان چه کارهایی برای شما انجام میدهیم؟ 

هدف تمامی وکلا در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان ما این است که تمامی مسائل قانونی شما را به درست ترین نحو ممکن برای تان انجام دهیم تا بتوانید از حقوق خود دفاع کنید. تجربه ی وکالت یکی از عواملی است که در زمان دفاع از حقوق موکل به ما کمک میکند تا بهترین احکام در دادگاه های سراسر کشور برای دفاع از حقوق شما صادر شود. پس برای جلوگیری از رخداد اتفاق های غیرمترقبه قبل از هر چیز از مشاوران ما،مشاوره ی تلفنی دریافت کنید.

مجموعه وکالت محمود پاکدلیان ، مجموعه ای پویا از وکلای پایه یک دادگستری ، کارآموزان وکالت خانواده ،کیفری ، ثبتی است.
هدف گروه محمود پاکدلیان ، ارائه خدمات حقوقی به سبکی نو اعم از مشاوره حقوقی ، تنظیم دادخواست و شکواییه ، تنظیم لوایح ، قبول وکالت در امور حقوقی ، کیفری و ثبتی با رویکرد آسان سازی و دسترسی راحت به وکیل آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری مستقر در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان اعم از وکیل حقوقی ، وکیل خانواده، وکیل کیفری و …، تنظیم اوراق قضایی و همچنین اعطای وکالت به صورت حضوری محیا شده است.

✅خدمات مجموعه وکالت محمود پاکدلیان عبارت است ✅

✔اخذ وکالت توسط وکلای حاضر در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان در موارد ذیل دعاوی مربوط به خانواده ،طلاق بصورت توافقی و یا وکالت در طلاق ،در کمترین زمان ،حضانت ،وقت ملاقات ،مهریه وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
✔وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای،
✔جرائم پزشکی وکالت در دیوان عالی کشور
داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی
✔ویژگی های مجموعه وکالت محمود پاکدلیان : سالیان سال فعالیت در عرصه های حقوقی و سوابق و نتایج درخشان دارای تیم مجرب و زبده وکلای نخبه در عرصه های حقوقی اعتماد کامل مراجعین به جهت سوابق درخشان و حسن سوابق این دفتر پیگیری مداوم و مستمر پرونده ها و ارائه گزارش به مراجعین
✔اکثر دوستان معرفی شده توسط مراجعین های سابق بوده که همین امر نشان از اعتماد و توانایی بالای این مجموعه دارد دلسوز و پیگیر بودن پرونده های مراجعین مسلط به قوانین و مقررات روز کشور »»

  • وکیل خوب در اصفهان
  • وکیل دادگستری اصفهان
  • وکیل خبره اصفهان
  • بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان
  • بهترین موسسه حقوقی در اصفهان
  • بهترین وکیل جعل در اصفهان
  • بهترین وکیل ثبتی در اصفهان
  • بهترین وکیل خانواده در اصفهان
  • بهترین وکیل تغییر کاربری در اصفهان
  • بهترین وکیل چک در اصفهان
  • بهترین وکیل ملکی در اصفهان
  • بهترین وکیل طلاق در اصفهان
  • بهترین وکیل زن در اصفهان
  • بهترین وکیل مرد در اصفهان
  • بهترین وکیل شهرداری در اصفهان
  • بهترین وکیل کیفری در اصفهان
  • بهترین وکیل کیفری در اصفهان
  • بهترین وکیل سرقت در اصفهان
  • بهترین وکیل دعاوی ملکی در اصفهان
  • بهترین وکیل جرایم‌اینترنتی در اصفهان
بهترین وکیل در اصفهان
بهترین وکیل در اصفهان
٠٢

بهترین وکلا اصفهان همه و همه در یک مجموعه وکالت محمود پاکدلیان و آقای هندیان

انواع پرونده های ما

وکیل ملکی در اصفهان

بهترین وکیل ملکی در اصفهان

از آنچه که در دعاوی ملکی پیچیدگی ها و دشواری های بسیاری وجود دارد، بهترین وکیل ملکی در اصفهان میتواند به شما کمک کند که روند پرونده تان به خوبی پیش برود. وکلای ملکی ما با اطلاعات جامع و دقیق در خصوص مسائل حقوقی و نیز مسائل مربوط به املاک و اراضی به شما کمک میکند که بتوانید پرونده های خود را به بهترین شکل حل و فصل کنید. همچنین حل مسائل ملکی ثبتی یکی از مواردی است که وکلای ما به آن میپردازند. به علاوه مسائل ملکی کیفری و حقوقی را هم مورد بررسی قرار میدهند.

وکیل قتل در اصفهان

بهترین وکیل قتل در اصفهان

قتل چه عمد باشد و چه غیرعمد، تثبیت در قتل و یا پرونده های دیگر که مربوط به قتل هستند در دادگاه های مربوط به این موضوع رسیدگی میشوند. شما با داشتن بهترین وکیل قتل در اصفهان میتوانید بررسی روند پرونده خود را سهل تر و آسان تر کنید. در تمامی پرونده ها ما به دفاعیه طرفین دعوا خواهیم پرداخت و کمک میکنیم تا استحقاق حق هر یک از طرفین دعوا انجام شود.

وکیل مواد مخدر در اصفهان

بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان

در موسسسه حقوقی ما بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان با علم به قوانین مواد مخدر به متهم های جرایم مواد اعتیاد آور کمک میکند. مواردی اعم از کشت، داشت و برداشت خشخاش و تریاک و شاهدانه یکی از مواردی است که وکیل به آن میپردازد. همچنین واردات و پخش انواع مواد روان گردان از مصادیق این قوانین میباشد. مدیریت و گرداندن مکانی برای مصرف مواد مخدر نیز از مواردی است که در قوانین مواد مخدر جرم محسوب شده و در دادگاه های مربوطه به آن ها پرداخته خواهد شد. در تمامی موارد مذکور و دیگر موارد دیگر ما همراه و یاری رسان شما خواهیم بود.

وکیل شرکت در اصفهان

بهترین وکیل شرکت در اصفهان

بهترین وکیل شرکت در اصفهان به شما کمک میکند که بتوانید مسائل مرتبط با شرکت تان را رفع و رجوع کنید. وظایف یک وکیل با توجه به نوع شرکت مشخص میشود. برای مثال انواع شرکت های سهامی، مسئولیت محدود، تضامنی، مختلط سهامی و غیر سهامی، تعاونی و نسبی از انواع شرکت های تجاری به حساب می آیند. همچنین شرایط و قوانین در خصوص شرکت های مدنی و حقوقی نیز با دیگر شرکت ها متفاوت است. پس برای اطلاع دقیق از شرایط با مشاورین ما تماس بگیرید.

وکیل حقوقی در اصفهان

بهترین وکیل حقوقی در اصفهان

یک وکیل خوب در اصفهان وکیلی است که بتواند به عنوان بهترین وکیل حقوقی در اصفهان نیز خود را معرفی کند. پرونده های حقوقی و مربوط به دادگاه های حقوقی کشور متفاوت و در دسته بندی های گوناگون میباشند. در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان ما وکیل حقوقی معاضدتی، وکیل حقوقی تسخیری، وکیل حقوقی سازمانی، وکیل حقوقی کارآموز، وکیل حقوقی اتفاقی و نیز وکیل حقوقی دادگستری را به یاری شما خواهد فرستاد.

وکیل خوب خانواده در اصفهان

بهترین وکیل خانواده در اصفهان

در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان و آقای هندیان ما بهترین وکیل خانواده در اصفهان مشغول فعالیت است تا به شما کمک کند که بتوانید به بهترین شکل ممکن در مباحث و پرونده های خانوادگی خود پیش رفته و استحقاق حق کنید. از زمان نامزدی و خسارات حاصله از برهم زدن آن گرفته تا نکاح، اذن نکاح، شروط ضمن عقد، جهیزیه، مهریه، تمکین و نشوز و … همراه شما خواهیم بود. پس با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید و از مشاوره وکلای ما بهره مند شوید.

وکیل کیفری خوب در اصفهان

وکیل کیفری خوب در اصفهان

بهترین وکیل کیفری در اصفهان زمانی به کار شما می آید و مشکلات شما را حل میکند که شما با قوانین کیفری و همچنین جرائم کیفری در ارتباط قرار بگیرید. در قانون جرایم کیفری را مجموعه رفتار ها و اعمالی تلقی کرده اند که از سمت قانون جرم انگاری شده اند. برخی از جرائم کیفری کشور شامل قوانین مربوط به اختلاس میباشد. همچنین جرایم سایبریو رایانه ای نیز از این قبیل موارد قانونی میباشند. همچنین قوانین مربوط به قتل، ضرب و شتم، کلاهبرداری و سرقت در دادگاه های کیفری مورد بررسی قرار میگیرند.

٠٤

ما بهترین هستیم و ثابت خواهیم کرد

تماس از شما پیگیری از ما

بهترین وکیل در اصفهان
٠٣

روش کار ما

چگونه باما کار کنید؟

مشاوره تلفنی یا حضوری و شرح پرونده

ابتدا پرونده و مشکل خود را با ما در میان بگذارید

جمع آوری مستندات و تکمیل پرونده

همه آنچه شما برای استحقاق حقتان به آن نیاز دارید در یک پرونده

افتخارات و دفاعیات با کار گروهی حقوقی

مطلع کردن قاضی پرونده و به نتیجه رساندن رای دادگاه به نفع شما

مشاوره تلفنی، شروع خدمت رسانی ما

تلفنی از ما در مورد پرونده تان بپرسید تا راهنمایی تان کنیم

٠٥

برخی از الطاف مشتریان ما نسبت به ما

گفته های موکلین ما

لطف و اظهارات برخی موکلینی که ما تا بحال تواسنته ایم در خدمت شان باشیم و به آنها کمک کنیم.

در طی یک معامله ای، بنده ثمن معامله یا اصطلاحا بیعانه معامله را پرداخت کردم اما طی زمانی که بین بنده و مالک ملک مقرر شده بود، سند ملک به بنده منتقل نشد. بهترین وکیل ملکی در اصفهان که در مجموعه وکالت محمود پاکدلیان بود به من کمک کرد تا بتوانم پرونده ای که 2 سال درگیر آن بودم را در عرض 6 هفته به نتیجه برسونم و ملکی که قانونا متعلق به من بود را بگیرم. از شما ممنونم که به من کمک کردید.
وکیل خوب در اصفهان
یزدان آرتین
مدیر
خیلی از وکلاتون متشکرم که به من کمک کردید بتونم طلاقم رو در کمتر از 6 ماه بگیرم و هم مهریه و نفقه ام رو بگیرم و هم حضانت بچه ام رو. از این که در روند پروسه طلاق من همراهم بودید یک دنیا ممنونم.
بهترین وکیل در اصفهان
خانم سارا احمدی
مدیر سالن زیبایی ارغوان
در سال 1395 من با ورشکستگی روبرو شدم که به جناب آقای محمود پاکدلیان مراجعه کردیم و ایشان به ما کمک کردند که بتوانیم موارد حقوقی شرکت را جلو برده و این چالش را برطرف کنیم.
بهترین وکیل در اصفهان
آقای محمد تقی زاده
مدیرعامل هولدینگ تقی زاده
جناب آقای محمود پاکدلیان یکی از خبره ترین ها در زمینه وکالت هستند و مجموعه وکالت محمود پاکدلیان ایشان به من کمک کرده که بتوانم مسائل حقوقی شرکت، کیفری و شخصی خودم و چالش های غیر منتظره را به خوبی مدیریت کرده و تمامی امور را به صورت قانونی پیش ببرم. از ایشان و وکلای بینظیر مجموعه وکالت محمود پاکدلیان کمال تشکر را دارم.
بهترین وکیل در اصفهان
آقای سهیل دادورنیا
گلخانه دار و مدیر عامل سورتینگ سهیل
من در یک شرایط خیلی بد طلاق گیر افتاده بودم و همسرم در عین این که من رو کتک میزد من مجبور بودم تمکین کنم و در خانه بمانم و شرایط شکایت و پیگیری را نداشتم. به لطف وکلای مجموعه وکالت محمود پاکدلیان جناب آقای محمود پاکدلیان توانستم با دادن وکالت به خانم کریمی پرونده رو پیش ببرم و هم دیه ضرب و جرح و هم مهریه و هم طلاقم رو بگیریم. خیلی ممنونم ازتون
بهترین وکیل در اصفهان
خانم سمانه سهروردی
خانم خانه دار